All Categories
    Filters
    Preferences
    Search

    ارسال محصولات

    تیپاکس

    تیپاکس ده‌ها هزار بسته در روز جا‌به‌جا می‌کند
    بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف می‌باشند، ارزشمند هستند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.
    تیپاکس مجموعه بی‌نظیر شصت ساله‌ای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را می شناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند. تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریعدرب به درب در ایران است و همواره تلاش می کند با استفاده از تکنولوژی های به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکار‌های مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

    تیپاکس به‌عنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویـس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی

    خط مشی

    سازمان و با توجه به اصـل رضایت‏ مشـتریـان و تعـهد در برآورده ساختن الزامات قانونی ؛ بهبود‏ مستمر در کلیه فعالیت‏‌ها و فرآینـدها را به‌عنوان خط‏ مشی فعالیت‏‌های خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفـظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است:

    1) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان

    2) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‌‏های منابع انسانی

    3) گسترش بازار ارائه خدمات

    مسئولیت اجتماعی

    مسئولیت اجتماعی در تیپاکس به مجموعه‌ فعالیت هایی تلقی می شود که بستر آن فعالیت های انسان دوستانه، تابع ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی، فرهنگی و ملی با احترام به انسان و محیط اطراف آن می باشد. این نوع نگرش از گذشته تا به امروز بصورت نگاهی فراگیر بعنوان شاخص ارزشی مهمی در تیپاکس شناخته می شود. نگرش تیپاکس در برخورد با موضوع مسئولیت اجتماعی دیدگاهی آینده نگر است، پیش بینی کننده مسئولیت های اجتماعی، و اجرای برنامه ها فراتر از آنچه که الزام سازمان ها بصورت مرسوم است.

    مسئولیت انسانی : مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه درگستره‌ی وسیعی از فعالیت‌های عام‌المنفعه به منظور همراهی و التیام گوشه‌ای از دردها، نیازها و خسارت های جامعه.

    مسئولیت اخلاقی : تیپاکس برای رسیدن به تعالی در مسیر اهداف سازمانی خود، معیارهای اخلاقی و انسانی را در تار و پود خود نهادینه ساخته است. ویژگی هایی چون ادب، احترام، انصاف، پرهیز از افکار و اعمال ناشایست و ترویج اهداف انسانی، اهمیت به خرد جمعی و کار گروهی چرا که در غیر این صورت، انرژیهایی که باید صرف سازندگی و ارتقاء سازمان شود، هزینه‌ی حاشیه‌سازی ها میگردد.

    مسئولیت قانونی و حقوقی : تیپاکس در عین تمرکز بر سودآوری، ملزم به رعایت قوانین و مقررات وضع شده است. تأمین بهداشت و ایمنی پرسنل، پرهیز از بروز مصادیق تبعیضی، جنسیتی و توجه به مسائل زیست محیطی و انسانی در تمامی فرآیندهای ارائه خدمات از جمله موارد متعددی است که مورد توجه تیپاکس می باشد.

    مسئولیت اقتصادی : تیپاکس ارزش افزوده‌ی حاصل ازسود در ارائه خدمات را اصلی ترین هدف خود نمی‌داند بلکه بر این باور است که با پاسخگوئی مستمر و بکارگیری مدیرانی پاسخگو، میتواند نقش به سزائی در ارتقاء کیفی سازمان، جلب مشارکت حداکثری درون سازمانی و ترویج آن در حفظ اعتماد در سطح مشتری ها، افزایش بازدهی و در نهایت، رشد سود سازمانی را منجر می شود.

    :حرکت مسئولانه تیپاکس به سوی اهدافی جهانی تیپاکس دریافته‌ که برای بهره‌ور بودن، رقابت‌پذیر بودن و توانایی پاسخگویی به تغییرات باید مسئولانه تصمیم گیری کند. با این رویکرد تیپاکس به‌عنوان سازمانی مسئول و هم پیمان هلال احمر ایران شناخته می‌شود. این همکاری با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت تیپاکس را به عنوان برندی ایرانی برای خدمت رسانی و همیاری به هموطنان در سطوح شهری، ملی و بین‌المللی معرفی می کند.

    خدمات تیپاکس

    اکسپرس زمینی

    اکسپرس زمینی، سرویس انتقال سریع بسته‌ها از طریق مسیرهای زمینی و خودروها است که در کنار ارائه خدمات درب‌به‌درب، برای فرستنده و گیرنده صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد.فرستنده می‌تواند از طریق تماس با نزدیکترین نمایندگی تیپاکس و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، سفارش خود را ثبت کند. لازم به ذکر است که از طریق وب‌سایت تیپاکس می‌توان به اطلاعات نزدیکترین نمایندگی دسترسی داشت. پس از ثبت سفارش، تیپاکس یار خود را به محل حضور فرستنده رسانده و بسته را از او دریافت می‌کند. 
    بسته مشتری در حضور وی باز شده و شرایط مجاز و غیر مجاز محموله برای جمع‌آوری مورد بررسی قرار می‌گیرد. محموله‌های مجاز، محمولاتی هستند که از نظر قانونی، طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین و مقررات شرکتی، هیچ محدودیتی برای جمع‌آوری و توزیع آنها وجود ندارد. محمولات غیر مجاز نیز محمولاتی هستند که هم از نظر قانونی (طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران) و هم طبق قوانین و مقررات تیپاکس، محدودیت و ممنوعیت جمع‌آوری و توزیع دارند که لیست این محمولات در وب‌سایت تیپاکس موجود است.
    پس از تایید صحت محتوای بسته جهت ارسال، اطلاعات مشتری (فرستنده) و همچنین اطلاعات بسته، در نرم افزار جت ثبت شده و رسید دریافت بسته به مشتری تحویل داده می‌شود. در نهایت، پس از انجام مراحل ارسال، بسته در محل حضور گیرنده، به وی تحویل داده می‌شود. این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی قابل استفاده بوده و مشتریان می‌توانند با خیال آسوده، ارسال بسته‌های خود را به تیپاکس بسپارند.
    در این سرویس، بسته‌ها توسط کامیونت و یا وانت‌های تیپاکس جابه‌جا شده و به مقصد می‌رسند. زمان ارسال از یک تا پنج روز کاری متغیر است که ارسال‌های شهرستان به شهرستان، بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهند. از زمان ثبت سفارش تا رسیدن آن به دست گیرنده، امکان رهگیری بسته از طریق وب‌سایت تیپاکس فراهم است. به این ترتیب که پس از ثبت سفارش، کد رهگیری برای فرستنده و گیرنده ارسال شده و به این ترتیب، هر کدام از این افراد می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری خود در قسمت رهگیری وب‌سایت تیپاکس، از وضعیت بسته مطلع شوند.
    با توجه به اهمیت وجود بسته‌بندی مناسب برای مرسوله‌ها، تیپاکس امکان بسته‌بندی را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است. بنابراین مشتری می‌تواند درصورت تمایل، درخواست بسته‌بندی را نیز مطرح کند. هزینه ارسال بسته‌ها در این روش، با در نظر گرفتن وزن بسته، فاصله مبدا و مقصد، ارزش محموله و خدمات ارزش افزوده محاسبه شده و ثابت نیست برای جلب رضایت مشتریان و همچنین حفاظت از دارایی‌های آنها، تمام بسته‌ها تا سقف 100 میلیون ریال بیمه شده و در صورت بروز خسارت برای محمولات مجاز، به اندازه مبلغ تعیین شده برای خسارت، جبران می‌شود. در صورت بروز خسارت، مشتریان می‌توانند با تلفن تیپاکس تماس گرفته ودرخواست پیگیری خود را ثبت کنند.

    بسته‌بندی

    یکی از نکات مهم و قابل توجه در ارسال بسته‌ ، به‌کارگیری بسته‌بندی مناسب است. استفاده از روش‌های نوین بسته‌بندی، ضمن حفظ امنیت و سلامت بسته‌ها باعث می‌شود تا طیف گسترده‌تری از کالاها و خدمات به مشتریان ارائه گردد.
    تیپاکس با ارائه بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست، ضمن حفظ امنیت بسته‌های مشتریان، در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست نیز تلاش می‌کند. ارائه خدمات بسته‌بندی با بهره‌گیری از فناوری قفل و استحکام ایمن، از سرویس‌های تیپاکس است که برای حفظ امنیت بسته‌های مشتریان ارائه می‌شود. با وجود قوانین تیپاکس درمورد ارسال کالاهای شکستنی، مشتریان می‌توانند برای ارسال کالاهای صد درصد شکستنی خود، از گاردهای ضد ضربه  استفاده کنند. 
    تیپاکس ارسال آثار هنری و تابلوهای نقاشی را نیز بر عهده گرفته و با استفاده از نبشی‌های کنج ضد ضربه در بسته‌بندی آنها، از مرسوله‌های مشتریان محافظت می‌کند. همچنین استفاده از لیبل‌های امنیتی برای اطمینان از سالم رسیدن بسته‌ها و کارتن‌های آکاردئونی برای جابجایی کالاهایی که شکل منظم ندارند، از دیگر خدمات بسته‌بندی تیپاکس است که در نمایندگی‌ها به مشتریان ارائه می‌گردد.
    شرکت تیپاکس جهت رفاه مشتریان و افزایش هر چه بیشتر کیفیت، بسته‌بندی‌های متفاوتی را براساس ابعاد و وزن محموله ارائه می‌دهد. بسته‌بندی‌های تیپاکس شامل موارد ذیل می‌باشد:
    • استانداردسازی ایمن
    • گارد ضد ضربه (برای کالاهای 100% شکستنی)
    • لیبل امنیتی
    • فناوری کارتن قفل شو (حذف نوار چسب)
    • نبشی‌های کنج ضد ضربه (برای تابلو فرش و تابلو نقاشی)
    • کارتن‌های آکاردئونی (کالاهایی که شکل منتظم ندارند)
    • سازگار با محیط زیست