در حال بارگزاری ...

مجله

بررسی تخصصی قهرمان تاشوی سامسونگ، گلکسی زد فولد 6

دوشنبه 8 مرداد 1403 ساعت 18:22

سامسونگ با معرفی مدل جدید خود بنام  گلکسی زد فولد 6، یک گام بزرگ دیگر در دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو برداشته است. این گوشی با طراحی نوآورانه و ویژگی‌های برجسته، تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را به سطح جدیدی برساند.

"اگر کار می کند، به آن دست نزنید" احتمالاً این همان جمله ای است که تیم توسعه گلکسی زد فولد 6 با حروف بزرگ روی تخته سفید هنگام هم فکری برای طراحی و توسعه جدیدترین دستگاه تاشو سامسونگ نوشته بودند.

تغییرات در مدل جدید گلکسی زد فولد 6 به حدی نبوده که صاحبان گلکسی زد فولد 5 را برای خرید گلکسی زد فولد 6 هیجان زده کند ولی گوشی موبایل بسیار جذابی برای طرفداران گوشی های تاشو است.

چیزی که اصلا تغییر نداشته است دوربین های گلکسی زد فولد 6 است. سامسونگ در سال گذشته هم برای گلکسی زد فولد 5 به بهبود در این زمینه توجهی نکرد، بنابراین دوربین های گلکسی زد فولد 6 دقیقاً مانند دوربین های گلکسی زد فولد 4 هستند.

مسلماً، این یک تنظیم سه گانه با قابلیت مناسب در پشت بود و دوربین سلفی زیر نمایشگر یک مبادله معقول برای آنچه هست است، اما سازندگان دیگر از تله فوتوهای با فوکوس نزدیک و سنسورهای فوق عریض (با فوکوس خودکار نیز) استفاده کرده اند. ) - نه سامسونگ.

جعبه گشایی

شما داخل جعبه این گوشی یک دسته از کاغذبازی های معمول، کابل شارژ Type C و یک سوزن سی مکارت را دریافت می کنید.

طراحی و ساخت

سبک طراحی گوشی گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبلی خود تغییراتی داشته است..

گلکسی زد فولد 6 با بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و پنل پشتی شیشه‌ای طراحی شده است.

وقتی این دو گوشی رو در کنار هم قرار بدید متوجه میشید که لبه‌های گوشی گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل تخت و بدون انحنا طراحی شده.

در واقع برخلاف گلکسی زد فولد 5 که لبه‌های گرد داشت، حالا با تغییر ترندهای طراحی گوشی در چند سال گذشته و محبوبیت بیشتر گوشی‌های لبه تخت، سامسونگ برای گلکسی زد فولد 6 هم از این سبک طراحی ترند دنیا استفاده کرده است.

مورد مهمی که در طراحی و ساخت گوشی های تاشو بسیار برای برخی آزاردهنده است چین و چروک های قسمت تاشوند صفحه نمایش هستند.

این مورد شاید کمی در نگاه اول آزاردهنده باشد ولی در طولانی مدت مشکلی پیش نمی آید.

گوشی‌های تاشو گلکسی مدت‌هاست که دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند، اما در این استاندارد هیچ اشاره‌ای به مقاومت در برابر گرد و غبار نشده است.

از امسال، Flip6 و Fold6 دارای IP4X نیز هستند، تا زمانی که در استاندارد عدد '4' برای جامدات باشد به این معنی است که هیچ ذره ای بزرگتر از 1 میلی متر نمی تواند وارد دستگاه شود. در هر صورت، این گامی بزرگ برای مقاومت گلکسی زد فولد 6 است، بنابراین میتوان به دید یک پیشرفت به این مورد نگاه کرد.

گلکسی زد فولد 6 در 5 رنگ مختلف تولید و عرضه شده که عبارت است از:  سرمه‌ای، نقره‌ای، صورتی، مشکی و سفید

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچ مانند نسل قبلی است، اما اکنون تغییر کوچکی در وضوح و نسبت تصویر -1856*2160 پیکسل و 10.5:9 در مقایسه با مدل قدیمی 1812*2176 پیکسل با نسبت تصویر  ایجاد شده است.

این پنل با نام LTPO به بازار عرضه شده است و دارای نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز است.

نمایشگر اصلی (حالت تبلت) گلکسی زد فولد 6 از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند که برای اجرای بازی‌های سنگین بسیار مناسب است.

علاوه بر این، حداکثر روشنایی برای این نمایشگر 2600 نیت در نظر گرفته شده است که تا در زیر نور مستقیم خورشید، صفحه نمایش کاملا قابل رویت باشد.

عملکرد وسخت افزار

گلکسی زد فولد 6 اندروید 14 را اجرا می کند و رابط کاربری One UI سامسونگ را دارد.

سری S24 پشتیبانی نرم افزاری 7 ساله این شرکت را برای سیستم عامل را دریافت کند که این مورد برای گلکسی زد فولد 6 نیز صادق است.

سامسونگ برای گلکسی زد فولد 6 از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 به عنوان قلب تپنده گوشی پرچمدار تاشوی خود استفاده کرده.

این تراشه را میتوان تراشه پرچمدار پردازنده‌های کوالکام در سال 2024 محسوب کرد.

تنوع حاقظه داخلی و رم در گلکسی زد فولد 6

رم 12GB و حافظه داخلی 256GB

رم 12GB و حافظه داخلی 512GB

رم 12GB و حافظه داخلی 1TB

همان طور که مشاهده می شود این گوشی فقط با رم 12 گیگابایتی تولید شده و خبری از رم‌ 16 گیگابایتی نیست.

با این حال، به لطف پردانده قدرتمند و حافظه داخلی بالایی که دارد، تمام آن چیزی که گیمرها و کاربرهای حرفه‌ای از سخت‌افزار گلکسی زد فولد 6 می‌خواهند را این گوشی در اختیارشان قرار میدهد.

امکانات و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای گلکسی زد فولد 6 در نظر گرفته شده است که با پشتیبانی از قلم Stylus جذابیت‌های این گوشی تاشو را بیش از بیش کرده است .

دوربین

گلکسی زد فولد 6 با دوربین‌هایی عرضه شده که برای سومین سال متوالی، هیچ تغییری نکرده است.

تمام قابلیت‌هایی که در دوربین‌های Z Fold 4 وجود داشت، نظیر لنز تله فوتوی 3x یا دوربین سلفی زیر نمایشگر، حالا در تاشوی سال 2024 سامسونگ هم به همان شکل وجود دارد.

به طول کلی دوربین‌های گلکسی زد فولد 6 عبارتند از:

دوربین اصلی واید 50 مگاپیکسلی

دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی

دوربین تله فوتوی 10 مگاپیکسلی

دوربین سلفی 4 و 10 مگاپیکسلی

در روشنایی روز، دوربین اصلیگلکسی زد فولد 6 عکس های بسیار خوبی ثبت می شود.

عملکرد دوربین اصلی گلکسی زد فولد 6 به خوبی و با جزئیات بسیار بالا، با اجرای نسبتا طبیعی است.

تراز سفیدی خودکار و سطح اشباع رنگ ها در عکس ها قابل قبول هستند.

باتری

باتری 4400 میلی‌آمپرساعتیگلکسی زد فولد 6 با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی، عملکرد مطلوبی را در طول روز ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

سامسونگگلکسی زد فولد 6 با ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های منحصر به فرد، یکی از بهترین گزینه‌ها در دسته گوشی‌های هوشمند تاشو محسوب می‌شود.

اگر به دنبال تجربه‌ای نوآورانه و پیشرفته هستید، این گوشی می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

اطلاعات بيشتر

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی A35

دوشنبه 1 مرداد 1403 ساعت 09:57

سامسونگ گلکسی A35 یکی از جدیدترین محصولات سری A سامسونگ است که با ویژگی‌های قابل توجهی به بازار عرضه شده است. در این مقاله، به بررسی تخصصی این گوشی هوشمند می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم در انتخاب خود مطمئن‌تر باشید.

سامسونگ گلکسی A35 جدید شباهت زیادی به گلکسی A34 دارد. همانطور که می‌توانید تصور کنید، فقط تعداد انگشت شماری ارتقا وجود دارد، و هدف آنها این نبود که دارندگان گلکسی A34 را وسوسه کنند، بلکه بیشتر برای جذب کاربران جدید یا فعلی سامسونگ با تلفن‌های قدیمی‌تر بودند.

سامسونگ گلکسی A35 با طراحی جدید و به روز شده است. این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و در رنگ‌های مختلف و جذاب عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A35 همان تراشه ای را که در گلکسی A54 دیدیم را به ارمغان می آورد - Exynos 1380 5G، بنابراین به نوعی می تواند جایگزین خوبی برای A54 باشد.

جعبه گشایی

جعبه مقوایی نازک و سبک وزن گلکسی A35 شامل گوشی موبایل و یک کابل شارژ Type-C است. در این بسته بندی هیچ پلاستیکی به چشم نمیخورد و صرفا از مقوا است.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

سامسونگ گلکسی A35 با طراحی زیبا و مدرن خود توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. بدنه این گوشی از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و دارای ابعاد مناسب برای استفاده راحت با یک دست است. صفحه نمایش این گوشی به صورت Infinity-O طراحی شده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A35 یک گوشی با قاب و فریم پلاستیکی است، به این معنی که پنل پشتی به حالت شیشه ای ارتقا یافته است.

پنل جلویی نیز بهبود یافته است و گوریلا گلس Victus+  است. رنگ های موجود این گوشی شامل آبی یخی، یاسی، لیمویی و دریایی است.

فریم دور گوشی از پلاستیک ضخیم ساخته شده است، اما با روکش مات.

کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا اکنون روی یک سطح کمی مرتفع قرار می‌گیرند، که در ابتدا فکر می‌کردیم غیرضروری است، اما باید اعتراف کنیم که تجربه بهتری را ایجاد می‌کند.

در گلکسی A35 هیچ برآمدگی دوربین زشت یا نامرتب وجود ندارد. سامسونگ طراحی دوربین خود را "flowing " می نامد، زیرا به نظر می رسد سه حلقه بیرون زده به معنای واقعی کلمه روی آب های آرام جریان دارند.

گلکسی A35 دارای استاندارد IP67 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است، درست مانند بسیاری از تلفن های Galaxy A

همچنین دو میکروفون متقارن در پایین و یک میکروفون سوم در بالای گوشی را مشاهده می کنید.

تنها ایرادی که به طراحی و ساخت سامسونگ گلکسی A35 می توان گرفت جاماندن اثر انگشت و لکه‌ها روی پنل ‌شیشه‌ای آن است.

صفحه نمایش

در جلوی سامسونگ گلکسی A35 یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p+  و نرخ به روز رسانی 120 هرتز وجود دارد. این همان پنل گلکسی A34 است، همراه با بریدگی گرد کوچک و حاشیه های نسبتاً ضخیم اما یکنواخت.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع نوری است و به خوبی و سریع کار می کند.

این صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و رنگ‌ها را به صورت زنده و طبیعی نمایش می‌دهد. همچنین، روشنایی بالای صفحه نمایش امکان استفاده از گوشی در نور خورشید را نیز فراهم می‌کند.

باتری

سامسونگ گلکسی A35 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. انتظار می رفت که عمر باتری مشابه گلکسی A54 باشد، اما از آنجایی که امتیاز بهتری کسب کرد باعث شگفتی است.

سامسونگ گلکسی A35 امتیاز استفاده مداوم 12:26 ساعت را به دست آورد. در تست تماس، تست ویدئو و حتی بازی عالی عمل کرد، اما زمان وبگردی متوسط ​​بود.

سیستم عامل و رابط کاربری

سامسونگ گلکسی A35 رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را بر روی جدیدترین اندروید 14 اجرا می کند. از نظر فنی، این آخرین نسخه One UI است که غول کره ای ارائه کرده است و همان نسخه ای است که روی پرچمدار سری S24 اجرا می شود.

سامسونگ وعده داده است سامسونگ گلکسی A35 چهار سال به روز رسانی سیستم عامل و پنج سال آپدیت های امنیتی را دریافت کند.

سامسونگ گلکسی A35 یک نسخه کامل از One UI 6.1 را دارد. همان UX عمومی و که بیشتر ویژگی های سری Galaxy S را دریافت می کند را دارد. A35 حتی دارای صفحه نمایش همیشه روشن است.

دوربین

دوربین (اصلی): 50 مگاپیکسل Samsung ISOCELL (S5K)GN8، f/1.8، 1/1.96 اینچ، PDAF، OIS؛ 2160p@30fps

دوربین عریض: 8 مگاپیکسل GalaxyCore GC08A3، f/2.2، 123 درجه، 1/4 اینچ، 1.12 میکرومتر، فوکوس ثابت؛ 1080p@30fps

دوربین ماکرو: 5 مگاپیکسل، f/2.4، فوکوس ثابت.

دوربین جلو (سلفی): 13 مگاپیکسل سامسونگ ISOCELL (S5K) 3L6، f/2.2، 1/3.06 اینچ، 1.12 میکرومتر، فوکوس ثابت؛ 2160p@30fps

دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی است که در نور مناسب عملکرد قابل قبولی را ارائه میدهد. عکس ها بطور پیش فرض رزولوشن 12.5 مگاپیکسل را دارند و امکان تغییر از طریق تنظیمات وجود دارد.

دوربین اصلی در نور کم براساس رده قیمتی  و گوشی های موبایل هم رده خود عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد.

تصاویر عکاسی شده کمی بصورت نرم افزاری دستکاری میشوند که این باعث میشود نویز ها تا حدودی از بین بروند.

جمع بندی و نتیجه گیری

سامسونگ گلکسی A35 با توجه به قیمت مناسب خود، امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با کیفیت، دوربین‌های متعدد و کارآمد، باتری با عمر طولانی و عملکرد سخت‌افزاری مناسب، این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌ها در رده قیمتی خود تبدیل کرده است.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی با عملکرد قابل اعتماد و ویژگی‌های متنوع هستید، گلکسی A35 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اطلاعات بيشتر

بررسی بهترین هدفون های بلوتوثی موجود در بازار

چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 11:57

با توجه به رشد سریع فناوری و تقاضای روزافزون برای هدفون‌های بلوتوثی، در اینجا بهترین هدفون های بلوتوثی را برای کمک به  انتخاب بهترین مدل از میان انواع مختلف موجود در بازار بررسی شده اند.

در این مقاله ، به بررسی برخی از بهترین هدفون های بلوتوثی موجود در بازار می‌پردازیم و تلاش کرده ایم نقاط ضعف و قدرتشان ارائه شود.

هدفون‌های توگوشی، که به عنوان ایربادز نیز شناخته می‌شوند، به دلیل طراحی جمع‌وجور و قابلیت حمل بالا، بسیار محبوب هستند. این هدفون‌ها به راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرند و برای استفاده در فعالیت‌های روزمره، ورزش و سفر بسیار مناسب هستند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معایب هدفون‌های توگوشی و معرفی برخی از بهترین مدل‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

پیش از بررسی بهترین هدفون های بلوتوثی به ویژگی ها و ساختار این نسل از هدفون ها می پردازیم:

ویژگی‌های هدفون‌های توگوشی (In-Ear) یا ایربادز

طراحی جمع‌وجور: ایربادزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرند و فضای کمی اشغال می‌کنند.

قابلیت حمل بالا: این هدفون‌ها به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک، به راحتی قابل حمل هستند و در جیب یا کیف جا می‌شوند.

عایق صوتی: به دلیل قرارگیری داخل گوش، ایربادزها معمولاً عایق صوتی خوبی ارائه می‌دهند و از ورود نویزهای خارجی جلوگیری می‌کنند.

مزایای هدفون‌های توگوشی (In-Ear) یا ایربادز

راحتی و ثبات: این هدفون‌ها به خوبی در داخل گوش قرار می‌گیرند و در حین فعالیت‌های پرتحرک مانند ورزش ثابت می‌مانند.

کیفیت صدای خوب: با وجود اندازه کوچک، بسیاری از ایربادزها کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهند و تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی فراهم می‌کنند.

عدم مزاحمت سیم‌ها: با استفاده از فناوری بلوتوث، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از گره خوردن یا آسیب دیدن سیم‌ها از موسیقی لذت ببرند.

کنترل آسان: بسیاری از ایربادزها دارای کنترل‌های لمسی هستند که امکان کنترل موسیقی و مکالمات را فراهم می‌کنند.

معایب هدفون‌های توگوشی (In-Ear) یا ایربادز

عمر باتری محدود: ایربادزها به دلیل اندازه کوچک، عمر باتری کوتاه‌تری نسبت به هدفون‌های بزرگتر دارند و نیاز به شارژ مکرر دارند.

خطر گم شدن: اندازه کوچک ایربادزها می‌تواند باعث گم شدن آنها شود، بنابراین باید مراقب بود.

کیفیت صدا در برخی مدل‌ها: برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت ممکن است کیفیت صدای پایین‌تری نسبت به هدفون‌های بزرگتر داشته باشند.

بررسی یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی برند سونی

سونی WF-1000XM5

نقاط قوت

  • طراحی جدید
  • عملکرد عالی حذف نویز
  • عملکرد عالی صوتی واضح و دقیق
  • عمر و عملکرد بالای باتری
  • پشتیبانی از hi-res  و 360 Reality Audio

نقاط ضعف

  • عمر نسبتا کم فوم های سیلیکونی هدفون
  • قیمت نسبتا بالا

در ادامه با بهترین هدفون های بلوتوثی بیشتر آشنا خواهیم شد.

اپل ایرپاد پرو نسل دوم

نقاط قوت

  • سبک، راحت، زیبا
  • مقاوم در برابر پاشش آب و تعریق (IPX4)
  • کیفیت صدای عالی
  • عملکرد عالی در تفکیک صدا و کنترل دیستورشن
  • بهبود عملکرد ANC نسبت به نسل قبل
  • عملکرد عالی Transparency و بهره‌مندی از حالت تطبیق‌پذیر
  • قابلیت پخش/توقف خودکار آهنگ
  • عمر باتری رضایت‌بخش

نقاط ضعف

  • قیمت زیاد
  • نبود قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه به هدفون
  • نبود پشتیبانی از پخش محتوای صوتی باوضوح بالا
  • فشار زیاد ANC به گوش و نبود قابلیت تغییر درجه ANC
  • کیفیت پایین تماس
  • محدودیت‌های زیاد برای کاربران اندرویدی

اپل ایرپاد نسل سوم


  • نقاط قوت
  • سبک، راحت و مصون دربرابر تعرق و باران (گواهی IPX4)
  • حالت صدای فراگیر (Spatial Audio)
  • کنترل فوق‌العاده با فرامین لمسی و صوتی
  • حسگر تشخیص پوست
  • شارژدهی عالی
  • تفکیک عالی صدا
  • کیفیت خوب صدا در مکالمات

نقاط ضعف

  • هم‌قیمت با ایرپاد پرو
  • طراحی ثابت برای هر مدل گوش
  • نبود قابلیت حذف صدای محیط
  • حجم کم صدا
  • محدود شدن قابلیت‌ها در محصولات غیراپل
  • جذب گردوغبار و آسیب‌پذیر دربرابر خراش

در ادامه با بهترین هدفون های بلوتوثی بیشتر آشنا خواهیم شد.

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

نقاط قوت

  • سبک و بسیار راحت
  • عملکرد فوق‌العاده ANC، به‌ویژه در حذف صدای باد
  • مقاوم دربرابر آب (IPX7)
  • کیفیت صدای عالی
  • پشتیبانی از پخش محتوای صوتی ۲۴ بیتی

نقاط ضعف

  • حساسیت زیاد کنترل لمسی
  • قابلیت‌های انحصاری زیاد
  • نبود قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه
  • نبود قابلیت توقف خودکار آهنگ
  • ضعف در پوشش بازه میانی به‌ویژه در آهنگ‌های شلوغ

سامسونگ گلکسی بادز 2

نقاط قوت

  • سبک، راحت و موجود در رنگ‌های متنوع
  • گزینه ANC و تقویت صدای محیط
  • کیفیت صدای عالی
  • سری‌های سیلیکونی در سه اندازه مختلف
  • گزینه‌های متنوع اپلیکیشن همراه

نقاط ضعف

  • مقاومت بسیار کم دربرابر آب و تعرق (استاندارد IPX2)
  • دستیار صوتی بیکسبی به جای گوگل اسیستنت
  • ناسازگاری اپلیکیشن با آیفون
  • عملکرد نه‌چندان رضایت‌بخش کنترل لمسی

همچنان همراه ما باشید تا با بهترین هدفون های بلوتوثی آشنا شوید.

شیائومی Buds 3 Pro

نقاط قوت

  • کیفیت صدای عالی
  • حذف نویز فعال
  • حالت شفافیت
  • عمر باتری طولانی
  • شارژ سریع
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  • طراحی ارگونومیک و ضد آب
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • ظرفیت باتری ایربادها نسبتا کم است

سامسونگ گلکسی بادز FE

نقاط قوت

  • طراحی ارگونومیک و جذاب
  • کیفیت صدای خوب
  • قابلیت‌های متنوع
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • میزان شارژدهی در حالت ANC کمتر از برخی هندزفری‌های دیگر در بازار است.

همچنان همراه ما باشید تا با بهترین هدفون های بلوتوثی آشنا شوید.

هایلو W1

نقاط قوت

  • کیفیت صدای بسیار عالی با شفافیت و وضوح بالا
  • تعادل خوب در تولید بیس
  • طراحی ارگونومیک و قرارگیری راحت درون گوش
  • طول عمر بالای باتری
  • بهره‌مندی از درایورهای Balanced Armature
  • استاندارد ضد آب IPX4
  • بهره‌مندی از سری‌های اضافه درون بسته‌بندی
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • پنل لمسی کوچک
  • عدم امکان کنترل صدا

تی سی اچ  Black Blade L10

نقاط قوت

  • اتصال بی‌دردسر به انواع سیستم عامل‌ها
  • کیفیت قابل قبول در تماس‌های تلفنی
  • نمایش مقدار شارژ روی کیس
  • گواهی IPX4

نقاط ضعف

  • حساسیت پایین نسبت به فرامین لمسی
  • ضعف در تفکیک صدای سازها در آهنگ‌های شلوغ

همچنان همراه ما باشید تا با بهترین هدفون های بلوتوثی آشنا شوید.

لنوو QT82

نقاط قوت

  • طراحی عالی ، هم از نظر جنس بدنه و سری و هم از نظر جایگیری در گوش
  • ارزش خرید بالا
  • شارژدهی فوق العاده (80 ساعت)
  • کیفیت صدای خوب (HD-HIFI)

نقاط ضعف

  • این محصول ضد آب نیست ولی مقاوم در برابر آب میباشد.
اطلاعات بيشتر
نوشته های وبلاگ '2024' 'تیر'