در حال بارگزاری ...

مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.

مدت زمان پشتيبانی خدمات(دوران تعهد)اعم از تامين کليه قطعات یدکی و ارایه خدمات برای انواع کالاهای تلفن همراه و تبلت حداقل 3 سال خواهد بود.

کليه خدمات پس از فروش تعميراتی و هزینه های تبعی از جمله اجرت تعمير، تأمين و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد.

هزینه ارسال و دریافت محصولات که از طریق نمایندگی یا شهرستان ارسال می شود به عهده شرکت می باشد.

با درخواست مشتری، شرکت فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.

شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می -باشد.

در صورت درخواست مشتری، شرکت یک دستگاه گوشی به ‌صورت امانی در اختیار وی قرار می‌دهد.

شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه و زمان تحویل قبل از شروع تعمیرات می باشند.

تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می باید به مشتری اعلام گردد.

حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه به مشتری 3 روز کاری می باشد.

اگر طی مدت 2 هفته در دوره ضمانت و 2 ماه در دوره تعهد، شرکت قادر به رفع عيب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غير اینصورت با درخواست مصرف کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قيمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه 10 درصد بعد از اتمام دوره ضمانت)اقدام می شود.

تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی گردد.

مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.

در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه های پذیرش شده افزوده می گردد و نسبت به شرایط و زمان ادامه خدمات گارانتی دستگاه به شرکتی فعال در آن زمان واگذار خواهد شد و مراتب از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد گردید.

در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می باشد.

کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.

هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد.

ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود.

کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.

عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از سامانه همتا ارتباطی با شرکت سی تلکام ندارد.

این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و می اکانت یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.

تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)

استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.

در صورتی که لوازم جانبی دستگاه به واسطه خرابی قطعات دستگاه و عیب موجود در محصول آسیب ببینند تا ۶ ماه شامل گارانتی می باشند.

در صورتی که محصولی ایراد ذاتی داشته باشد از طریق وب سایت شرکت و سامانه پیامکی مراتب به اطلاع مصرف کنندگان خواهد رسید.

در صورتی که زمان تعمیر محصول به دلیل موجود نبودن قطعات بیش از یک ماه شود. شرکت موظف است تا خسارت خواب محصول را جبران نماید( این مدت زمان به تاریخ گارانتی 18 ماهه محصول افزوده خواهد شد)

درصورتیکه دستگاه شرایط گارانتی را نداشته باشد (آبخوردگی، ضربه، شکستگی، تعمیر غیر مجاز و ..) شرکت هیچگونه مسئولیتی در مقابل بازگشت گوشی به وضعیت هنگام تحویل آن را ندارد.

شرکت در قبال برچسب محافظ بر روی صفحه نمایش شما در صورت تعویض گوشی یا قطعه مربوطه هیچ مسئولیتی ندارد.

نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد(مانند خمیدگی، آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت، نوسانات برق، ریختن و نفوذ مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز)

تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI)

استفاده از لوازم جانبی متفرقه و تقلبی

مشکلات ناشی از نصب نرم افزار های متفرقه که توسط شرکت سازنده تلفن همراه تایید نشده باشد.

انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می باشد.

لوازم جانبی داخل جعبه (آداپتور ، کابل و …) از زمان شروع گارانتی دستگاه به مدت 6 ماه شامل گارانتی میباشند.

ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود.

در صورتیکه دستگاه ظرف 3 ماه پس از شروع گارانتی دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری ذاتی شود، در مرکز خدمات پس از فروش سی تلکام تعویض خواهد شد. (تشخیص ایراد سخت‌افزاری بر عهده شرکت سی تلکام است)

در صورت وجود ایراد ذاتی در دستگاه تا ۲۴ ساعت پس از خرید مشتری می تواند درخواست تعویض دستگاه یا دریافت وجه پرداختی خود را داشته باشد.

درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه خواهد شد.

مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی به هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.

دستگاه تنها درصورتیکه در 3 ماه اول پس از زمان خرید، دچار اشکال سخت‌افزاری ذاتی شود، تعویض خواهد شد. (مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود)

شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد و مشتری موظف است که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کرده باشد.

حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود.

هرگونه خمیدگی، آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود.

اگر هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی می‌توانند پس از بررسی دستگاه، طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند.

درصورتیکه دستگاه شرایط گارانتی را نداشته باشد (آبخوردگی، ضربه، شکستگی، تعمیر غیر مجاز و ..) شرکت هیچگونه مسئولیتی در مقابل بازگشت گوشی به وضعیت هنگام تحویل آن را ندارد.

تغییر نسخه سیستم عامل، تغییر IMEI و یا روت کردن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.

استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.

کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی خواهند بود.

خدمات نرم‌افزاری که به درخواست مشتری انجام شود، در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود.

در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روزتحویل مشتری خواهد شد.

تعمیر دستگاه‌های فاقد گارانتی تا سقف 200 هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه‌های بالاتر پس از توافق مشتری انجام خواهد شد.

تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه ضمانت می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود)

حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی، یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد و یا گوشی امانی (با مدل متفاوت) در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی بر عهده خریدار است.

این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد

سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، اینفینیکس ، نوکیا ، هواوی ، اپال
تعرفه تعمیرات غیر گارانتی اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران

کلیه محصولات شرکت تا 3 سال پشتیبانی تعمیر و تامین قطعات را دارا می باشند.

شرکت سی تلکام بعنوان نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش گوشی های موبایل سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، اینفینیکس ، نوکیا ، اپال ، هواوی ، ناتینگ محصولات مورد نظر را با شرایط مندرج در کارت گارانتی و سایت شرکت در قبال هرگونه خرابی شامل شرایط گارانتی ، هجده ماه گارانتی می نماید(مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود).

گارانتی محصول دربرگیرنده قطعات و اجرت رایگان در طول دوره فوق است.

گارانتی هجده ماهه تنها شامل گوشی بوده و ملحقات از قبیل باتری، شارژر و غیره مطابق دستور العمل ها بمدت 6ماه گارانتی میگردد.

محصولات فروخته شده شرکت مطابق فاکتور مشتری و تاریخ فعال سازی آن یک ماه پس از خرید در صورت مشکل سخت افزاری تعویض می گردند همچنین درصورت داشتن ایراد ذاتی تا سه ماه پس از فعال سازی دستگاه تعویض میگردد.( مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود).

حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی، یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد و یا گوشی امانی (با مدل متفاوت) در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

در صورت درخواست مشتری جهت گوشی امانی گوشی با مشخصات و امکانات گوشی مشتری تا زمان اتمام تعمیرات و تحویل به مشتری در اختیار متقاضی قرار میگیرد .

کلیه گوشی های گارانتی و غیر گارانتی تمامی تعمیرات و قطعات تعویض شده شش ماه ضمانت تعمیر و تامین قطعه را دارا می باشند .

درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند . ( توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش ) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .

در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در دوره ضمانت ، زمان مورد نظر به دوران ضمانت اضافه میگردد.