در حال بارگزاری ...




کویید 19 و قرنطینه در چین مانع از توسعه ایفون 14 شده است
یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 12:42
بازگشت به ليست وبلاگ

  طبق اخرین گزارشات  شرکت تامین کننده طرف قرداد با اپل در کشور چین به دلیل قرنطینه و محدودیت در چین از برنامه توسعه یکی از مدل های سری ایفون یعنی ایفون 14 عقب مانده اند. براساس اطلاعات منابع ناشناس در خصوص این موضوع، کمپانی اپل از تامین کنندگان چینی خواسته است  تا با برنامه ریزی  برای تولید، توسعه قطعات را سرعت بخشند.

شرکت‌های فاکسکان، پگاترون و Luxshare Precision Industry  سه تامین کننده اصلی و مهم ایفون در بازار می باشند. که شرکت پگاترون و Luxshare Precision Industry  از  سرعت کند راه اندازی و بازگشایی  کارخانه ها در شانگهای رنج می برند. با توجه به پیشبینی انجام شده  اگر همچنان قرنطینه در چین ادامه داشته باشد می تواند  8 میلیارد دلار برای  کمپانی اپل ضرر به همراه داشته باشد.

براساس برنامه ریزی انجام شده توسط کمپانی اپل قرار بود کلیه مدل های جدید  در ماه ژوئن (تیر)  به مرحله تست مهندسی  می رسد. اما گزارشات حاکی از این است که  مدل سری 14، سه هفته از برنامه عقب تر است . هدف اپل این است که خط تولید سری ایفون 14 در یک مقیاس بزرگ  در ماه سپتامبر (شهریور) راه اندازی کند. اما در ادامه باید دید که  در این ماه این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟؟

منبع:https://www.gsmarena.com/apple_iphone_14_development_delayed_by_weeks_due_to_lockdowns_in_china-news-54425.php

بازگشت به ليست وبلاگ
دسته بندی ها
کالای دیجیتال