در حال بارگزاری ...




تماس های ویدیویی با Apple Watch به واقعیت تبدیل شد!
شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 10:33
بازگشت به ليست وبلاگ

 اگه شما هم  اپل واچ دارید قطعا از شنیدن این خبر شگفت زده  خواهید شد! چرا که  از این به بعد با ساعت هوشمند خود نیز می توانید ویدیو کال  کنید  وکلی  ازش لذت ببرید . پس دیگه   لازم  نیست برای برقراری تماس ویدیویی فقط به گوشی ایفون خود متکی باشید!

 کمپانی اپل به تازگی از بند  دوربین  Wristcam رو نمایی  کرده است، با این گجت  شما میتوانید  تنها با مچ دست خود  با دوستان و خانواده  تماس برقرار کنید.

اما برای استفاده از این قابلیت شما حتما باید به برنامه Wristcam بر روی ساعت خود نصب کنید. به این معنی که نصب این اپلیکیشن   برای برقراری تماس ویدیویی برای هر دو نفرکه میخوان باهم  ویدیوکال کنند  الزامی است.

 این بند  که دو  دوربین به Apple Watch اضافه می کند. در سه رنگ مشکی، خاکستری و سبز   و شش سایز مختلف (از 38 میلی متر تا 45 میلی متر)  روانه بازار شده است. که به شما این امکان را می دهد که با توجه به سلیقه خود رنگ  و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

  گجت هوشمند  Wristcam  از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2مگاپیکسلی با   رزولوشن 1080 pxساخته شده است.  بند Wristcam به صورت خودکار عکس‌ها و فیلم‌های جدید را با آیفون همگام‌سازی می‌کند.از طریق کابل شارژر نیز می‌توان عکس‌ها و ویدیوها را از حافظه 8 گیگابایتی آن خارج کرد.

8 گیگابایت حافظه داخلی، این امکان را برای شما فراهم می کند  که تا بیش از یک ساعت مکالمه کنید  یا هزاران عکس با کیفیت  بگیرید.

کمپانی سازنده این دوربین مچی ادعا دارد که باتری داخلی این بند تنها  با یکبار شارژ باتری می تواند یک روز کامل را دوام بیاورد.   هم اکنون شما هم می توانید بند  Wristcam  را از طریق وب سایت این شرکت با قیمت 299 دلار خریداری کنید. قطعا این قابلیت  باعث محبوبیت بیشتر این  ساعت هوشمند  اپل خواهد شد.

منبع:

www.xda-developers.com

بازگشت به ليست وبلاگ
دسته بندی ها
کالای دیجیتال