در حال بارگزاری ...




بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی A35
دوشنبه 1 مرداد 1403 ساعت 09:57
بازگشت به ليست وبلاگ

سامسونگ گلکسی A35 یکی از جدیدترین محصولات سری A سامسونگ است که با ویژگی‌های قابل توجهی به بازار عرضه شده است. در این مقاله، به بررسی تخصصی این گوشی هوشمند می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم در انتخاب خود مطمئن‌تر باشید.

سامسونگ گلکسی A35 جدید شباهت زیادی به گلکسی A34 دارد. همانطور که می‌توانید تصور کنید، فقط تعداد انگشت شماری ارتقا وجود دارد، و هدف آنها این نبود که دارندگان گلکسی A34 را وسوسه کنند، بلکه بیشتر برای جذب کاربران جدید یا فعلی سامسونگ با تلفن‌های قدیمی‌تر بودند.

سامسونگ گلکسی A35 با طراحی جدید و به روز شده است. این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و در رنگ‌های مختلف و جذاب عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A35 همان تراشه ای را که در گلکسی A54 دیدیم را به ارمغان می آورد - Exynos 1380 5G، بنابراین به نوعی می تواند جایگزین خوبی برای A54 باشد.

جعبه گشایی

جعبه مقوایی نازک و سبک وزن گلکسی A35 شامل گوشی موبایل و یک کابل شارژ Type-C است. در این بسته بندی هیچ پلاستیکی به چشم نمیخورد و صرفا از مقوا است.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

سامسونگ گلکسی A35 با طراحی زیبا و مدرن خود توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. بدنه این گوشی از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و دارای ابعاد مناسب برای استفاده راحت با یک دست است. صفحه نمایش این گوشی به صورت Infinity-O طراحی شده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A35 یک گوشی با قاب و فریم پلاستیکی است، به این معنی که پنل پشتی به حالت شیشه ای ارتقا یافته است.

پنل جلویی نیز بهبود یافته است و گوریلا گلس Victus+  است. رنگ های موجود این گوشی شامل آبی یخی، یاسی، لیمویی و دریایی است.

فریم دور گوشی از پلاستیک ضخیم ساخته شده است، اما با روکش مات.

کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا اکنون روی یک سطح کمی مرتفع قرار می‌گیرند، که در ابتدا فکر می‌کردیم غیرضروری است، اما باید اعتراف کنیم که تجربه بهتری را ایجاد می‌کند.

در گلکسی A35 هیچ برآمدگی دوربین زشت یا نامرتب وجود ندارد. سامسونگ طراحی دوربین خود را "flowing " می نامد، زیرا به نظر می رسد سه حلقه بیرون زده به معنای واقعی کلمه روی آب های آرام جریان دارند.

گلکسی A35 دارای استاندارد IP67 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است، درست مانند بسیاری از تلفن های Galaxy A

همچنین دو میکروفون متقارن در پایین و یک میکروفون سوم در بالای گوشی را مشاهده می کنید.

تنها ایرادی که به طراحی و ساخت سامسونگ گلکسی A35 می توان گرفت جاماندن اثر انگشت و لکه‌ها روی پنل ‌شیشه‌ای آن است.

صفحه نمایش

در جلوی سامسونگ گلکسی A35 یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p+  و نرخ به روز رسانی 120 هرتز وجود دارد. این همان پنل گلکسی A34 است، همراه با بریدگی گرد کوچک و حاشیه های نسبتاً ضخیم اما یکنواخت.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع نوری است و به خوبی و سریع کار می کند.

این صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و رنگ‌ها را به صورت زنده و طبیعی نمایش می‌دهد. همچنین، روشنایی بالای صفحه نمایش امکان استفاده از گوشی در نور خورشید را نیز فراهم می‌کند.

باتری

سامسونگ گلکسی A35 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. انتظار می رفت که عمر باتری مشابه گلکسی A54 باشد، اما از آنجایی که امتیاز بهتری کسب کرد باعث شگفتی است.

سامسونگ گلکسی A35 امتیاز استفاده مداوم 12:26 ساعت را به دست آورد. در تست تماس، تست ویدئو و حتی بازی عالی عمل کرد، اما زمان وبگردی متوسط ​​بود.

سیستم عامل و رابط کاربری

سامسونگ گلکسی A35 رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را بر روی جدیدترین اندروید 14 اجرا می کند. از نظر فنی، این آخرین نسخه One UI است که غول کره ای ارائه کرده است و همان نسخه ای است که روی پرچمدار سری S24 اجرا می شود.

سامسونگ وعده داده است سامسونگ گلکسی A35 چهار سال به روز رسانی سیستم عامل و پنج سال آپدیت های امنیتی را دریافت کند.

سامسونگ گلکسی A35 یک نسخه کامل از One UI 6.1 را دارد. همان UX عمومی و که بیشتر ویژگی های سری Galaxy S را دریافت می کند را دارد. A35 حتی دارای صفحه نمایش همیشه روشن است.

دوربین

دوربین (اصلی): 50 مگاپیکسل Samsung ISOCELL (S5K)GN8، f/1.8، 1/1.96 اینچ، PDAF، OIS؛ 2160p@30fps

دوربین عریض: 8 مگاپیکسل GalaxyCore GC08A3، f/2.2، 123 درجه، 1/4 اینچ، 1.12 میکرومتر، فوکوس ثابت؛ 1080p@30fps

دوربین ماکرو: 5 مگاپیکسل، f/2.4، فوکوس ثابت.

دوربین جلو (سلفی): 13 مگاپیکسل سامسونگ ISOCELL (S5K) 3L6، f/2.2، 1/3.06 اینچ، 1.12 میکرومتر، فوکوس ثابت؛ 2160p@30fps

دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی است که در نور مناسب عملکرد قابل قبولی را ارائه میدهد. عکس ها بطور پیش فرض رزولوشن 12.5 مگاپیکسل را دارند و امکان تغییر از طریق تنظیمات وجود دارد.

دوربین اصلی در نور کم براساس رده قیمتی  و گوشی های موبایل هم رده خود عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد.

تصاویر عکاسی شده کمی بصورت نرم افزاری دستکاری میشوند که این باعث میشود نویز ها تا حدودی از بین بروند.

جمع بندی و نتیجه گیری

سامسونگ گلکسی A35 با توجه به قیمت مناسب خود، امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با کیفیت، دوربین‌های متعدد و کارآمد، باتری با عمر طولانی و عملکرد سخت‌افزاری مناسب، این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌ها در رده قیمتی خود تبدیل کرده است.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی با عملکرد قابل اعتماد و ویژگی‌های متنوع هستید، گلکسی A35 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بازگشت به ليست وبلاگ
دسته بندی ها
محصولات
موبایل
ساعت هوشمند
هندزفری
لوازم جانبی